poniedziałek, 15 lutego 2010

Początek

Już po raz czwarty zaczynam pisać pierwszego posta i wciąż nie wiem od czego chciałabym zacząć ;)
Postanowiłam poprowadzić swoje wirtualne miejsce, w którym gromadziłabym ciekawe strony, z których czerpię inspiracje do codziennego życia z czwórką dzieci, a przede wszystkim opisać swoje wrażenia i spostrzeżenia odnośnie domowego nauczania.
Chociaż swoją przygodę domową zaczniemy dopiero od września, zaczynam już dzisiaj, bo emocji związanych z tą decyzją jest sporo, a i małe przygotowanie do tego wielkiego przedsięwzięcia nie zaszkodzi ;)

A że od początku nie może być za prosto: trzy lata zbierania ciekawych stron poszło w eter wraz z instalacją nowego systemu, to i rozwój tego blogu będzie przebiegał wolniej niż zakładałam. Ale nie ma tego złego... ;) Z czystą kartką wyruszam na wirtualny podbój świata :-D

3 komentarze:

  1. Witam wśród piszących o ED - oczywiście dodaję tego bloga do moich linków i będę tu zaglądać.

    pozdrawia
    halina
    www.wyspaskarbow.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, ojej,przeczytałam poczatek i obejrzałam z wypiekamina twarzy, jestem Ciebie dumna edz,ze nic nie ujdzie naszej uwadze. Od dawna reszta czerpiemy z waszych pomysłów i cieszę sie, ze będęmiała tu u Ciebie źródełko. Myślę,że jak czas pozwoli to nie pozostane dłużna.

    Brawo! Zycze odwagi i wytrwałości! Sukcesów, radości i kupy....no nie, nie kupy, ale masy niewyczerpalnych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Betula,

    Pozdrawiam Cię serdecznie i gratuluję zaangażowania w edukację Twoich pociech.
    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mam 6-letniego synka, który ma w tym roku zacząć swoją edukację szkolną i mam w związku z tym wiele wątpliwości. Rozważam edukację domową gdyż coraz większym niepokojem napawają wieści o "postępowych" zmianach w naszym systemie edukacji. Jednak takie domowe nauczanie wydaje się dość karkołomnym przedsięwzięciem, zwłaszcza dla osób pracujących zawodowo. Poczytałem trochę teorii ale bardzo przydałoby mi się kilka porad od doświadczonej osoby. Stąd moja prośba: czy nie zechciałabyś podać mi jakiegoś kontaktu do Ciebie (telefon, e-mail, facebook, itp..) abym mógł zapytać Cię o kilka rzeczy, głównie dotyczących spraw praktycznych jak organizacja czasu i form nauki? Byłbym Ci bardzo zobowiązany.
    Pozdrawiam i liczę na odpowiedź. Robert.
    Mój e-mail: robert_mackiewicz@autograf.pl; nr telefonu: 791228611.

    OdpowiedzUsuń